Terrorluren
Studerar marknadsförare och telefonförsäljare

Avregistrerad

Gott, såg nu att jag fått en bekräftelse på att mitt medlemskap från Underwear of Sweden, bara tre dagar senare den 9 juni kom mailet:

Bäste kund,
Ert medlemskap är nu avslutat hos Underwear of Sweden.
Om Ni vid ett senare tillfälle vill bli medlemmar igen går det
bra att ringa vår kundtjänst på 042-456 11 00, så öppnar vi
upp Ert medlemskonto igen.
Tycker Ni att strumpleveranserna kommer för ofta?
Visste Ni att Ni själva kan välja hur ofta paketen ska skickas!
Var vänlig meddela oss via email eller telefon om Ni vill återaktivera Ert konto och ändra utskicksfrekvensen till X antal månader .
Besök gärna vår hemsida www.uos.se
Ha en fortsatt bra dag & en trevlig vecka!
Mvh
Kundtjänst, Underwear of Sweden

Ett svar to “Avregistrerad”

  1. […] var att jag då blev kund hos två olika företag (ett för sockarna och ett för rakhyvlarna). Jag avregistrerade ju mig från Underwear of Sweden rätt snabbt och fick även en bekräftelse på email. Trodde därmed att jag var avskriven som […]


Lämna en kommentar